środa, 25 stycznia 2017

Konkurs/ Konkurranse


Drodzy Czytelnicy,

19 lutego 2017 „Trolle i misie” skończą dwa lata. Nie jest to szczególnie dorosły wiek, ale z drugiej strony… dwulatki całkiem nieźle potrafią już wyrazić własne zdanie.  Mam nadzieję, że „Trolle i misie” również posiadają taką umiejętność. Nie ma co ukrywać, cieszę się z tych urodzin. Najwięcej radości daje mi to, że  mam wspaniałych czytelników, zarówno w Norwegii, jak i w Polsce. Prawdę powiedziawszy mam ich, czyli was, we wszystkich częściach świata. Czasem się zastanawiam jak to możliwe,  że ktoś czyta mojego bloga np. w Singapurze? Ale czy to nie jest cudowne?

Z okazji urodzin postanowiłam zrobić mały konkurs - quiz dla czytelników. Nagrodami będą trzy książki dla dzieci, norweska i  polska, których okładki widzicie poniżej. Odpowiedzi przyślijcie na adres: m.tomczykmaryon@gmail.com do 18.02.2017. Rozwiązanie konkursu 19.02.2017. Powodzenia.



Quiz
1. Kto jest autorem Pamiętników Tatusia Muminka?

2. Kto jest autorem ilustracji do cyklu książek o Lisie i Prosiaczku (Reven og Grisungen)?

3. Jak nazywa się ilustratorka współpracująca z blogiem „Trolle i misie”?

4. O czym opowiada książka Stiana Hole Annas himmel?

5. Jaka książka była recenzowana jako pierwsza na blogu „Trolle i misie”?



Kjære Lesere!


19.02. 2017 fyller bloggen „Trolle i misie” 2 år. Hurra! Jeg er veldig glad at jeg har mange lesere både i Norge og Polen. Hvis jeg skal være ærlig, har jeg leserne i alle kanten av verden. Det er spennende. Jeg har bestemt å lage en konkurranse - quiz med en premie – de to bøkene.
Send svar på en e-post til m.tomczykmaryon@gmail.com , senest 18.02.2017. Lykke til!











Quiz

1. Hvem skrev  boka Muminpappans memoarer?

2. Hvem illustrerte bøker om Reven og Grisungen?

3. Hva heter en illustratør som har samarbeidet meg bloggen «Trolle i Misie»?

4. Hva handler boka Annas himmel av Stian Hole om?

5. Hvilken bok ble omtalt som nr 1 på bloggen?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz